mail: info@sirlig.dk

03 oktober 2012

DIY harlekintern

Flere spurgte til ternene på denne væg - og herunder følger en virkelig lille DIY på hvordan jeg har malet
ternene på væggen. Enjoy!



1 // mal hele væggen hvor dine tern skal være, i den ønskede baggrundsfarve. 
2 // tape op med malertape sådan at der er samme afstand mellem de skrå baner tape
3 // mal evt. tapen i kanterne af hvor ternene skal være, for at få en helt skarp kant
4 // mal derefter ternene i de farver du ønsker - jeg har brugt en meget sart matgrå (fra flügger, glans 5, farvekode følger) 

16 kommentarer:

  1. Super fint, og rigtig dejligt at man ikke nødvendigvis behøver gå ud og investere i en rulle tapet før man kan få de herlige harlekintern

    SvarSlet
    Svar
    1. Lige nøjagtig - og at det blot kan males over er også ret smart synes jeg :-)

      Slet
  2. Rigtig fin væg og super vejledning.
    Kan det virkelig passe at der kun er tern i en enkelt farve, synes der ser ud til at være forskellige farver. Men sikke smukt :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Du har helt ret, det er en direkte løgn det jeg skriver - 2 af felterne blandede jeg den grå med noget pink :-)

      Slet
    2. Super, så var det ikke kun synsbedrag. Synes nemlig at den detalje er endnu mere fed. Virkelig lækkert!! :)

      Slet
  3. Aj hvor fint Denise!! Tænke tænke tænke, hvor kan jeg lige gøre det henne? :-)

    SvarSlet
  4. Det ser simpelthen fantastisk godt ud. Og jeg er total imponeret over din præcision! Kh Maria

    SvarSlet
  5. Hold nu op hvor er det smart!
    Tak for DIY, tror at jeg vil lave det samme på min datters værelse.
    Det er super flot det du har lavet
    thumbs up :-)

    SvarSlet
  6. Det der! Der er helt fantastik!
    Øv hvorfor har jeg lige malet hele min væg en træls blå farve?
    Jeg vil også have harlequin!
    Tak for diy :)

    SvarSlet
  7. Armen, så elegant! Jeg havde planlagt noget lignende, men med enkelte tern spredt i et hjørne - men det her ser bedre ud end billedet i mit hoved, så det gør jeg i stedet ;-)
    Tak for DIY!

    SvarSlet
  8. Nøøøj, hvor er det fint!
    Hvordan filan har du fået sat malertapen så pænt og "lige"?

    SvarSlet
  9. Det ser virkelig fedt ud - det hele :)

    SvarSlet
  10. Håber, at det er ok, at jeg har lånt dit billede til min blog?? Synes det er så flot lavet :)

    SvarSlet
  11. Uuuh hvad er fsrvekoderne mon til dette? Det ser så fedt ud :)))) var det svært med tapen?

    SvarSlet
  12. Ej, hvor er det bare sejt!! :D

    SvarSlet