03 marts 2013

vind // give-away (afsluttet)


Vind en af nyhederne! Det heldige asen af en vinder, vælger selv hvilken en af tingene vinderen ønsker sig:

2 // Masking sticker sæt
4 // Sæt med stempler

Alle sager er fra Sirlig.dk

Du skal gøre følgende, for at deltage:
1 // Smid en kommentar, med den ting du regner med at hapse, hvis du er den heldige vinder. Husk at skrive din mailadresse, hvis ikke du har egen blog, eller din mail står til skue.

Hvis ikke jeg har fået kontakt til en heldig vinder inden 1. april 2013 (10 dage efter konkurrencens udløb), trækkes en ny vinder.

2 // Dette er ikke et krav, men jeg bliver smadder glad for nye følgere på facebook - tilmeld dig gerne min webshops side lige her: facebook.com/sirligdk

3 // Herinde må du også hjertens gerne sætte hak i at du vil følge mig fast - men igen, det skal ikke være et krav for at deltage, men noget du faktisk gider! :-)

En vinder trækkes den 20. marts 2013 - del gerne billedet på din egen blog.

Jeg håber at I vil lege med :-)






174 kommentarer:

  1. Jeg er klart til stemplerne, hvis det var mig der skulle vinde:)

    Og jeg liker jo allerede på Facebook:)

    SvarSlet
  2. Kunsttrykket kunne være pænt på de hvide vægge.
    Har liket på facebook.
    koldingkristensen@gmail.com

    SvarSlet
  3. Så fine ting, men kunsttrykket tror jeg kommer på 1. pladsen. Jeg har også linket på facebook.

    SvarSlet
  4. Fine fine ting. Jeg tror, jeg vil hapse et penalhus :D

    SvarSlet
  5. Det fine kunstprint må meget gerne bo hjemme hos os :)

    SvarSlet
  6. Super fine ting allesammen, men har lige stedet til det smukke print:-)
    Tina (tibani66@hitmail.com)

    SvarSlet
  7. Jeg vil gerne være med, og jeg ønsker mig masking sticker sættet:)

    SvarSlet
  8. Kunne rigtig godt tænke mig at vinde kunsttrykket :)
    Julie ( j.rindom@gmail.com)

    SvarSlet
  9. Jeg ville rigtig gerne vinde det flotte print :)

    SvarSlet
  10. Rigtig fine ting! jeg ønsker mig penalhuset eller printet.

    SvarSlet
  11. Jeg ville da super gerne vinde et eksemplar af dit fine print. Perfekt til mit nye kontor!

    Og jeg tror på god karma (og er bare vild med dit univers) så jeg følger både på facebook og bloglovin ;-)

    SvarSlet
  12. Det er svært at vælge, men tror jeg ville snuppe printet, så kunne det hænge fint over den nye kommode :)

    /Jeanet - www,jbodilsen.blogspot.dk

    SvarSlet
  13. Et penalhus til min studiestart ville ikke være af vejen :) Og tak for en god blog.

    Mvh Kia

    SvarSlet
  14. Sikke fint. Jeg ville nok vælge kunstprintet - virkelig fint.

    SvarSlet
  15. Jeg har kigget på det print, er helt forelsket i det. Så det vil jeg gerne vinde.

    Simone
    Sberiksen87@gmail.com
    Medvingerbagud.blogspot.dk

    SvarSlet
  16. Altså det hele måtte sådan set godt flytte ind her. Skal jeg udvælge en ting står valget mellem kunstprintet og et penalhus...men jeg tror kunstprintet vinder:-)

    SvarSlet
  17. Tror jeg ville løbe med printet :)
    mariapoulsen@gmail.com

    SvarSlet
  18. Jeg ville så gerne eje det print! Men, det hele er nu lige til at spise...

    Kh

    SvarSlet
  19. Hvor fine ting, jeg vil gerne "ønske"stempelsættet.
    Mvh Kirsten (post@kirob.dk)

    SvarSlet
  20. Så fine ting! Stemplerne måtte godt bo herhjemme - alle tingene er så fine, men vi har simpelthen ikke mere vægplads til det fine print...

    SvarSlet
  21. Skønne præmier.. Jeg kan ikke helt beslutte mig, så må sige 2 eller 4 hvis det bli'r mig:)

    SvarSlet
  22. Det kunstprint er lige til at spise, så lækkert er det!
    Virkelig nogle lækre sager - men printet ville pynte så fint i den gyldne ghetto :)

    Lou / goldenghettoblog@gmail.com

    SvarSlet
  23. Dejlige ting der giver forårsfornemmelser! :-) Det er et svært valg, men jeg vil helst eje printet, hvis jeg bliver den heldige :-)

    Maria / maria@ikud.dk

    SvarSlet
    Svar
    1. Kan kun give alle de andre ret: Det er godt nok svært at vælge mellem alle de fine ting! Efter en lang overvejelse, må jeg vælge printet. Det vil lige passe ind hjemme hos mig :-)

      Karina (karinasaderup@hotmail.com)

      Slet
  24. Vil meget gerne have fingrene i et penalhus, da jeg lige nu bruger en toilettaske...

    SvarSlet
  25. Ej hvor godt, jeg ville super gerne hapse printet!
    Jeg følger dig allerede på fb, og eeelsker sådan når der kommer nye post's :-)

    Kh og god søndag!

    SvarSlet
  26. FANTASTISK give away!!!
    Jeg er med :)
    (-og selvom det ikke giver ekstra lodder, så følger jeg dig nu alligevel hvor du følges kan...)

    Jeg er smask forelsket i både penalhuset med trekanter og det smukke print.

    SvarSlet
  27. Skønt at have mulighed for at vinde en af nyhederne i shoppen:-) Jeg krydser fingre for, at kunstprintet havner hjemme hos mig...

    SvarSlet
  28. Så fine ting! :-) Jeg starter på uddannelse til august, så jeg ville helt sikkert vælge et af dine flotte penalhuse! Vh Ditte, dittemus_88@hotmail.com

    SvarSlet
  29. Jeg prøver lykken, og hepper på at masking-stickers-sættet har lyst til at blive sendt i min retning.
    Hilsen Joyce_busch(a)hotmail.com

    SvarSlet
  30. Du har simpelthen så mange fine ting i din shop!
    Hvis jeg skulle blive den heldige ville jeg helt sikkert vælge det nye flotte kunstprint. :-)

    idapersson84@hotmail.com

    SvarSlet
  31. Rigtig fine stempler så dem snupper jeg

    Nanna_schack@yahoo.dk

    SvarSlet
  32. Wihuuu! Vil super gerne vinde et fint pinalhus! :) De ser SÅ lækre ud!

    SvarSlet
  33. Vil helt sikkert hapse et af penalhusene, men så bruge det som kosmetikpung! Synes de er supersøde :-D
    mariamoeller@live.dk

    - Maria Møller

    SvarSlet
  34. Hvis jeg vinder så skal det være penalhuset!
    //Maria Elmelund
    mariaelmelund@gmail.com

    SvarSlet
  35. Jeg ville vælge printet. Det er så fint i farverne.

    SvarSlet
  36. Hvis jeg skulle være så heldig at vinde, vil jeg vælge printet :-) Kunne jo være lækkert med en ekstra fødselsdagsgave, nu når det er den 20.03 du trækker en vinder.
    Jeanettkofoed@live.dk

    SvarSlet
  37. Smukt print, det ville jeg elske at få lov til at vælge!

    SvarSlet
  38. Jeg skal klart lege med og stemplerne er nok min favorit - eller måske et penalhus? :-)

    SvarSlet
  39. Hvilket lækkert print;) skønt og friskt.. Det vil jeg da gerne vinde..

    SvarSlet
  40. Ja jeg elsker jo dine sager, vil da gerne vinde det smukke print:)

    tens@ofir.dk

    Forårshilsner fra Tenna

    SvarSlet
  41. Uh jeg ville gerne napse kunst printet :) jeg følger dig på bloglovin :) god weekend!

    SvarSlet
  42. Åh det flotte print er jeg jo vildt forelsket i - håber jeg er den heldige;)
    KH Anne

    SvarSlet
  43. Årh det er svært at vælge, men måske det sku være det flotte kunstprint hvis man sku være så heldig at vinde :-)

    Hilsen Louise

    www.hverdagsmoment.blogspot.dk

    SvarSlet
  44. Ditte Holm-Jensen3. mar. 2013 kl. 17.30

    Jeg tror jeg ville vælge a4-printet, men penalhusene er også virkelig fine! :-)

    Mvh. Ditte

    SvarSlet
  45. haps 4 // Sæt med stempler

    helle@mody.dk

    Din-og-Flere-Giveaway-Her

    SvarSlet
  46. Fed konkurrence :) jeg ville klart vælge det øverste penalhus, da det er en nødvendig accesories som kommende folkeskolelærer
    Min mail er rikke20dahl@hotmail.dk
    Please vælg mig <'3

    SvarSlet
  47. Ihh det må blive de skønne pennalhuse, medmindre jeg har købt et inden, så ville det flotte kunstprint bestemt pynte i vores nye tomme hjørne i stuen :D

    Skønt skønt skønt med en lækker give away..

    SvarSlet
  48. Jg er helt sikkert med og følger dig både på fb og gfc

    Mvh helena

    SvarSlet
  49. Jeg vil meget gerne deltage :) hvis jeg er den heldige er valget penalhuset med dråberne - de er så fine!

    SvarSlet
  50. Vil også forsøge mig med et lod.
    Et penalhus med zigzag ; )

    SvarSlet
  51. Jeg ville hapse kunsttrykket hvis jeg vandt, så må krydse fingre :)

    SvarSlet
  52. Er helt vild med det nederste penalhus, så det vil jeg helt klart hapse ;)

    SvarSlet
  53. Deltager! :-)

    selinedam@hotmail.com

    Kunstprintet :-)

    SvarSlet
  54. Haps, jeg vil så gerne vinde A4-printet:-)

    Kh mariahummelmose@gmail.com

    SvarSlet
  55. Jeg vil rigtig gerne være med. Det fine kunstprint er min favorit :)
    lene_mondrup@yahoo.dk

    SvarSlet
  56. Helt klart printet :) det er så flot!

    SvarSlet
  57. Sikke en fin konkurrence :-)

    Hvis jeg var den heldige, så ville jeg gerne hapse et fint penalhus med trekanter på :-)

    Jeg følger dig både på fb, bloglovin osv :D Det er jo så hyggeligt!

    SvarSlet
  58. Jeg vil blive vildt glad for kunstprintet hvis jeg vinder. Det vil virkelig klæde væggene i vores nye hus :-)
    Kh Line

    SvarSlet
  59. tror penalhus eller stickerset :)

    kig også gerne forbi min give away:
    http://krea-kaos.blogspot.dk/2013/02/give-away-9.html

    SvarSlet
  60. Uhh svært at vælge :o) Tror alligevel printet vinder over penalhuset med dråber, ej alligevel ikke ;o) haha..
    Jeg opfylder allerede alle 3 :o)
    Kh. Katjaastrup@hotmail.com

    SvarSlet
  61. Jeg vælger helt klart stemplerne :)

    SvarSlet
  62. Deltager meget gerne og vil allerhlst vonde et penalhus

    SvarSlet
  63. Jeg ville hapse et lækkert kunstprint, hvis jeg var den heldige vinder! :)

    - Kristina // kristina_kjaergaard@msn.com

    SvarSlet
  64. Jamen den Give Away vil jeg helt sikkert være med i :) Jeg ville gerne vinde kunstbilledet, eller det fine penalhus med dråberne!
    Jeg følger dig alle steder (mener jeg nok) :) Har jeg gjort lige siden MM termin-gruppen (mor til okt) ;)

    Det er en så dejlig shop og blog du har :)

    Belinda // Belinda.2r@gmail.com

    Du er velkommen til at kigge forbi min blog Sponkie2.blogspot.dk

    SvarSlet
  65. Uh den er svær. Stempler... Eller penalhus... Hmm... Skal jo vælge. Ok... Stempler! :-D

    SvarSlet
  66. Det fine kunstprint eller penalhuset med dråberne på - satser jeg på :-)
    Kit

    Mail: kitmalene@gmail.com

    SvarSlet
  67. Det er svært men jeg tror det må blive et penalhus:)

    Carinahamiltorn@hotmail.com

    SvarSlet
  68. Tænkt, tænke... Stemplerne, dem ville jeg gerne vinde :-)
    Linker også lige til dig ;-)

    SvarSlet
  69. Et af de skønne penalhuse vil passe perfekt til alle mine små dimser i strikkekurven :) Så det er helt klart sådan et jeg vil vælge, hvis jeg er så heldig at vinde :)

    SvarSlet
  70. Jeg håber, helt sikkert printet, det er fint!

    SvarSlet
  71. Jeg vil rigtig gerne prøve lykken :-) Jeg ville elske stemplerne. De ville passe super til mine helt nye monster-stempelpuder

    Hilsen Charlotte (minegemmer.blogspot.dk)

    SvarSlet
  72. Fedt! Penalhusene er så smukke, så håber på den med dråberne!
    cantanta@hotmail.com

    SvarSlet
  73. Det er nogle virkelig fine sager. og jeg kan simplethen ikke beslutte mig for om det skal være et kunstprint eller et af de skønne penalhuse jeg skal ønske mig, hvis jeg vinder.

    SvarSlet
  74. Uhhh jeg vil da SÅ gerne vinde et penalhus

    SvarSlet
  75. Uh jeg vil rigtig gerne have et penalhus :) (sofieskriver@gmail.com). Og jeg følger dig fast på bloglovin.

    SvarSlet
  76. Hvis jeg vandt, ville det helt klart være det øverste penalhus. Det er ser så lækkert ud. Så kunne det æske endelig også være en mulighed for, at huske at tage skriveredskaber med i skole, hvis de nu var samlet i et penalhus :-)

    God dag :-)

    SvarSlet
  77. Der er mange lækre ting at vælge imellem! - Men jeg har sat mine øjne på stemplerne..fik en idé om, at kunne bruge dem til bryllupsinvitationerne, som skal sendes ud om nogle måneder :)

    Hilsen

    // CUPCAKE-STYLISTEN //

    rikkeriks85@gmail.com

    SvarSlet
  78. Jeg ville vælge et penalhus :-)

    Vh Stephanie
    agf_fanen@hotmail.com

    SvarSlet
  79. Uha da da... et kunstprint eller et penalhus med dråber ;O)

    SvarSlet
  80. 2 // Masking sticker sættet må gerne blive mit! Som altid en dejlig give away du har stablet på benene :-)

    SvarSlet
  81. Jeg ville gerne vinde et kunst print, det er rigtig flot ( camillasmadsen@hotmail.dk )

    SvarSlet
  82. Jeg er på nr 1, 3 el 4. Your choise... Alt kan bruges:-)

    SvarSlet
  83. Jeg vil gerne være med, og jeg ønsker mig masking sticker sættet... tror jeg nok... deler på bloggen og alt det der ; )

    SvarSlet
  84. Uuuuu Denise??! Hvordan skal man vælge?
    Jamen... Det hele tak! :D Ej måske det skulle være stemplerne så.. YAY!

    SvarSlet
  85. Jeg hapser gerne penalhuset :-)

    SvarSlet
  86. penalhuset eller masking tape stickers :)

    viebjerg106@hotmail.com

    SvarSlet
  87. Jeg ville også vælge et penalhus! :)

    SvarSlet
  88. Kunsttrykket er bare smadder flot, så det vil jeg gerne lægge billet ind på:)

    SvarSlet
  89. Jemen Denise, du er simpelthen bare så kreativ. Jeg kan som altid rigtig godt lide dine kunsttryk, så derfor vil jeg rigtig gerne vinde sådan et.

    Vh Anne
    anne.kolby@gmail.com

    SvarSlet
  90. Er helt vild med alle tingene! Har virkelig svært ved at vælge mellem de flotte penalhuse og det virkelig flotte kunstprint, men jeg kunne nu godt bruge et nyt penalhus.. :)
    Rigtig flotte ting!
    Mvh. Ditte
    tapet@live.dk

    SvarSlet
  91. Fine sager!! Masking stickers - haps! ;-D

    SvarSlet
  92. Uh, et penalhus eller de fine stempler måtte gerne flytte herhjem :D

    http://monster-mor.blogspot.dk/

    SvarSlet
  93. Jeg vil med kyshånd modtage et af de super fine penalhuse :) 030786(a)gmail.com

    SvarSlet
  94. ville napse et kreativt art print!
    Har længe haft lyst til at havde sådan et hængene:)
    Amanda.olivia@hotmail.com

    SvarSlet
  95. Anne Cathrine Bjørn Olesen6. mar. 2013 kl. 19.51

    Hvis jeg var så heldig at vinde, så skulle det være et af de super fine penalhuse! :)
    acbo@live.dk

    SvarSlet
  96. Er helt vild med penalhusene - især det med dråberne, så det ville helt klart være det som jeg ville hapse! Igen har du fundet nogle helt fantastiske ting til din lille webshop :)
    Mange hilsner Anne Sofie
    fie.kirusis@gmail.com

    SvarSlet
  97. Lækker give away! Jeg vil ønske at et af de fine penalhuse, kunne passe godt på mine blyanter ;b

    Venlig hilsen Louise

    SvarSlet
  98. Hvis jeg vinder vil jeg gerne hapse et stempelsæt. <3


    http://carlosdatter.wordpress.com

    SvarSlet
  99. Jeg ville bliver meget glad for et masking stickers-sæt!

    Kærligst Line

    (linesvindum@hotmail.com)

    SvarSlet
  100. Jeg ville blive glad for et nyt penalhus :-). Super fin blog!


    Mange hilsner

    Anne

    SvarSlet
  101. Årh, det var ikke nemt at vælge, men vi skal flytte til april til et helt nyt hus med en masse hvide vægge, så et kunstprint vil være meget velkommen til at flytte med os.

    SvarSlet
  102. Jeg satser på et af de helt vildt fine penalhuse! Lige hvad jeg skal bruge, da jeg er ''fattig'' studerende ;)

    mariannevas@hotmail.com

    SvarSlet
  103. Jeg ville elske et nyt penalhus til den forhåbentlige forstående studiestart til september..
    Smil M (maria_ranch@hotmail.com)

    SvarSlet
  104. Den er nem! Jeg har lige skrevet et indlæg på ihavesevenchairs.com om trekanter som boligtrend – og om, hvor meget jeg tror på dem som længerevarende tendens. Og der har jeg faktisk også vist en af dine vildt flotte kunstplakater. Så jeg ville ønske mig printet, helt sikkert! :)

    SvarSlet
  105. Hov, glemte mailadresse...

    ihavesevenchairs@gmail.com
    http://ihavesevenchairs.com

    SvarSlet
  106. Åh sådan et fint penalhus med dråber ville gøre den sure tid med notatteknik og bachelor lidt sjovere.
    X'er virkelig poter for at jeg vinder :)

    Anne
    annenharbo@gmail.com

    SvarSlet
  107. Hvor er det svært at vælge. Tror, jeg vil lade skæbnen afgøre, om det skal være printet eller penalhuset ;-)
    Vh. Katrine

    SvarSlet
  108. Jeg kunne godt finde på at hapse et af de flotte penalhuse :-)
    Therese_skov@hotmail.com

    SvarSlet
  109. Jeg kunne da godt bruge det fine stempel sæt:-)

    SvarSlet
  110. Ih der er lidt for mange lækre ting at vælge imellem! Jeg tror et penalhus med dråber vil gøre størst lykke her ;-)
    Krydser fingre og ønsker god weekend!
    Hilsen Frk. Hansen

    www.frkhansen.dk

    SvarSlet
  111. Så fine sager, men kunstprintet er klart min favorit:)
    Mvh Christinna@digital-eyes.dk

    SvarSlet
  112. Uuuhh, altid skønne sager fra dig! Jeg ønsker mig jo rask væk det hele, men ville nok vælge penalhus eller stempelsæt.
    Jeg er vild med stempler og den fine effekt det giver på kort, invitationer og billeder!
    Jeg har delt og følger fast her og på fb. :)

    Mvh. Helene B. B.
    helenebb@hotmail.com

    SvarSlet
  113. Det er da svært at skulle "vælge" mellem alle de her dejligheder;0)
    Men mit valg må dog være maskine stikker sættet, det må man kunne lege en masse med.
    God søndag fra Moster Pips
    Mosterpips@hotmail.com

    SvarSlet
  114. Åhh det hele er da så fint!! Det jeg egentlig har brug for er jo faktisk et nyt penalhus, så det krydser jeg fingre for. Det fra gymnasiet er da ved at være ret udslidt!!! Håbe, håbe.... :)
    Kh

    SvarSlet
  115. Jeg har lige købt det fine print af dig, så tror jeg hopper på et penalhus, hvis jeg vinder :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. og min mail er mettelindberg83@gmail.com

      Slet
  116. Penalhusene er godt nok fine:) Svært at vælge:)

    Mvh Rikke
    riksen@orumnet.dk

    SvarSlet
  117. Uhh Denise jeg kunne bruge det hele.... Men holder på penalhuset ;o)

    Bitten@nissen.mail.dk

    SvarSlet
  118. Ååååh den er svær! Stempeler eller penalhus - ælle bælle.... PENALHUS! :)
    ninni_gustavsen@hotmail.com

    SvarSlet
  119. Jeg vil helst vinne premie nummer 3, printet:) Følger deg på facebook, følger bloggen og deler på blogg:)
    Klem fra Trine:)

    SvarSlet
  120. Jeg napper printet, hvis jeg skulle være heldig og vinde :) Jeg følger med på bloglovin, IG og facebook.

    SvarSlet
  121. Det finest kunstprint. Ville passe så fint ind i vores nyrenoverede stue, drømme drømme

    Mange hilsner
    Cecilie

    div@nullerfugl.dk

    SvarSlet
  122. Uha, jeg er helt tosset med det print, det vil passe suverænt til nogle fede opbevaringskasser jeg har stående på reolen - og der er selvfølgelig plads til det kan hænge over reolen, uha, dét ville være fint!:-)

    Hilsner herfra,
    Ninni.

    ninni@rasmus-ninni.dk

    SvarSlet
  123. Wow, det print kunne jeg godt få til at passe ind her...

    SvarSlet
  124. uuuuuhhhh... skal man vælge??? saracamillaknudsen@hotmail.com

    SvarSlet
  125. uhhh sticker sættet <3< 3 Mvh emilieandersen2293@gmail.com

    SvarSlet
  126. Printet ville passe perfekt til vores ny-malede vægge herhjemme! :)
    Skøn give-away!

    SvarSlet
  127. Kunstprintet! Det er flotte ting, du laver :-) (larajakobsen@hotmail.com)

    SvarSlet
  128. NR 1: Det finurlige penalhus med takkerne! Malleh98@hotmail.com

    SvarSlet
  129. Sikke nogle smukke ting. Hvis jeg vandt, ville jeg vælge det smukke A4 print. Jeg følger dig over Bloglovin :)

    SvarSlet
  130. Det virkelig fine print måtte godt nok gerne flytte hjem på min væg i verdens bedste læsehjørne.

    Jeg liker og følger allerede (:

    SvarSlet
  131. Jeg ville hapse et penalhus!! :-)

    camillabach@live.com

    SvarSlet
  132. De der penalhuse er virkelig flotte. Ville elske at eje sådan et! :)

    wiczar@hotmail.com

    SvarSlet
  133. Wau fede ting. Jeg ville elske at få lidt forår på væggene med det fine kunsttryk:)

    Mariatherese.pedersen@gmail.com snart m blog;)

    SvarSlet
  134. Denne kommentar er fjernet af forfatteren.

    SvarSlet
  135. Uuhhh fed give away :-) Jeg ville blive superglad hvis jeg vandt masking sticker sættet :-)
    Fed blog i øvrigt - melder mig som fast læser med det samme!

    hilsen Louise

    louise.lerche@hotmail.com

    SvarSlet
  136. Lækker Give away hvor man selv vælger. Jeg er helt vi med Kunstprint i A4.
    Fed blog

    Gitte - hedestuff@hotmail.com

    SvarSlet
  137. Fin give-away! Penalhus är min favorit :)

    Trevlig dag!

    (minnapo1@gmail.com)

    SvarSlet
  138. Et fint penalhus ville vække lykke i datterens hårdtpumpede skoletaske. Det er ikke let at være tretten og en tynd splejs med en taske på samme vægt som een selv. Måske kunne et fint penalhus muntre op:)
    Hilsen Marlene, 1i11e.1u11e@hotmail.com

    SvarSlet
  139. Det fine kunstprint ville passe perfekt ind herhjemme hos mig - pladsen er allerede valgt ;)

    xx Sandra //frklillemus.blogspot.dk

    SvarSlet
  140. Jeg kunne godt trænge til lidt kreativ inspiration og muntre farver til at forbedre mit humør når dagene bliver for lange på skolebænken! - penalhuset ville få første pladsen i min skole taske..:D
    Mange farverige hilsner Katrine (dyb.kat@gmail.com)

    SvarSlet
  141. Øj vi mangler så meget noget flot til vores vægge så et kunstprint, jo tak

    SvarSlet
  142. Fantastisk! Jeg vil gerne vinde det hele, men skal jeg vælge vil det være stemplerne <3

    SvarSlet
  143. Helt klart kunstprintet-hold da op det er flot!! Lige min stil :-)
    Jeg har også liket din side på facebook :-)
    God påske fra Rikke

    SvarSlet
  144. Nr 3 :-)
    Tp@koncertfabrikken.dk

    SvarSlet
  145. Åh jeg ville helt sikkert vælge et kunstprint, som jeg alligevel har siddet og kigget på til mit nye kontorhjørne i stuen, som skal have pynt pynt pynt på væggen over bordet :)
    Og jeg jeg liker dig jo også over det hele, du laver lutter skønne ting - også til mine børneværelser.
    Knus fra Louise

    louise.jul@gmail.com

    SvarSlet
  146. Av for søren, det er svært!
    Men jeg har allermest brug for et lækker penalhus med regndråber på. Uhmm!!
    Jeg så konkurrencen igennem din facebook-side, som jeg har liket længe. :-)

    God aften *fingers crossed*
    Venligst,
    Ea Maria
    (Jerkea @hotmail.com)

    SvarSlet
  147. Uhh, det er jo ikke bare sådan liiige at vælge.. :-S
    Men jeg vil tosse-gerne have et af dine fede prints! har lige et perfekt sted til det :-)

    Kh Heidi
    Heidijeppesendk@hotmail.com

    SvarSlet
  148. Svært men tror penalhuset
    mvh
    Kirsten
    kirstenaakerman@hotmail.com

    SvarSlet
  149. Jeg ville vælge det smukke kunstprint, som skal op på væggen sammen med min nye Walton Ford plakat når vi er flyttet :)

    Mvh Rebekka
    rebekkasteens(a)gmail.com

    SvarSlet
  150. Ja, altså.

    Jeg er jo solgt, og ville elske alle tingene men nr. 3 må være favoritten.

    Vh Mila/
    Københavnerhjerte.blogspot.dk

    SvarSlet
  151. Stemplerne eller masking sættet :) Helle N. (westlife-lover@ofir.dk)

    SvarSlet
  152. Åh så fine ting. Svært valg, bum bum. Penalhus eller kunstprint. Men tror jeg ville snuppe kunstprintet, det ville passe suverænt herhjemme. Men kunne jo købe mig fattig i din shop. Måske man lige skulle kigge lidt rundt :-) Maria_Steensdottir@hotmail.com

    SvarSlet
  153. Nummer 2 - Masking sticker sæt :). Ville elske at vinde det.

    SvarSlet
  154. UHA hvor er det er svært at vælge!

    Men jeg vil tage min 2 år gamle niece med på råd, hvis jeg er så heldig at vinde. Og mon ikke, vi kunne have en masse gode og kreative stunder med stempelsættet :-)

    Jeg følger dig allerede på facebook.

    //Emilie Holst

    SvarSlet
  155. Kunstprintet:-)

    Bjoerneborg@hotmail.com

    Vh Camilla

    SvarSlet
  156. Jeg drømmer om pennalhuset, de er så fine!
    Like'r allerede på FB og følger herinde så snart pc'en tændes i morgen, hvorfor har jeg dog ikke set din blog før?!?!
    Kh

    SvarSlet
  157. Hej
    Helt klart det øverste penalhus.. de er ret seje.

    Følger dig på blog og på fjæsen

    Sidse2001@yahoo.dk

    SvarSlet
  158. Ville elske at vinde kunsttrykket, det ville være så fint hjemme hos min datter og mig

    SvarSlet
  159. Hej,
    Ej... er jo helt tosset med alle tingene. men mit penalhus er gået i stykker, så det må nok være det jeg gerne vil vinde :-)

    Følger dig allerede på facebook :-)

    Hilsen Katrine,
    katrine.j.flindt@gmail.com

    SvarSlet
  160. Kunne så godt bruge et lækkert penalhus:) mvh. Tanja mathiasen
    Jan-mathiasen@stofanet.dk

    SvarSlet
  161. fede ting :)

    jeg ville vælge aticker making sættet hvis jeg skulle blive den heldige :)

    lailabp@hotmail.com

    SvarSlet
  162. ville gerne vinde et fint penalhus hvis jeg er så heldig:D

    mynthevalentina@Gmail.com

    SvarSlet
  163. Sikke lækkerier, jeg kan da også lige nå at være med. Et pennalhus ville jeg blive meget glad for!!
    Følger dig fast og nyder det:0)
    God dag!!

    SvarSlet
  164. Fine sager. Vil gerne delatge og håber på at vinde masking sticker sættet.
    Vi melder os som faste læsere af din fine blog og du er også meget velkommen forbi vores nyopstarede blog. :)

    SvarSlet
  165. Ønsker mig penalhuset :-)
    Mvh Kathrine
    Kathrinesoegaard@hotmail.com

    SvarSlet
  166. Jeg ønsker mig kunstprintet og krydser fingre for at vinde ;)
    Og så følger jeg dig iøvrigt på Bloglovin :)

    SvarSlet
  167. Jeg vil gerne vinde et kunstprint, pæne Denise! ;-)

    SvarSlet
  168. Jeg ønsker mig penalhus da jeg er lektiehjælper uden at eje et penalhus

    SvarSlet
    Svar
    1. louise@hoejen22.dk

      Slet